Separationsångest: MacBook 13.3" säljes

Jag är en riktig larvpotta just nu. Jag har riktigt ont i hjärtat för att jag lagt ut min trotjänare till försäljning på Blocket. Jag hoppas att min MacBook kan göra någon annan lika lycklig som den gjort mig.... Hör ni? Det låter nästan som att jag håller på att göra slut... Vi har faktiskt haft en lång och trogen relation.

I alla fall... Om du vill, eller känner någon som vill, köpa min trotjänare (som för övrigt är extremt pedantiskt skött) går det bra att maila mig: [email protected].

Kommentarer
Postat av: elin

hej!

varför ska du sälja din dator? Ny på g? :) Kram!

2010-09-24 @ 16:49:37
Postat av: Jenny

Hejsan!

Har du kommit fram till att det räcker med en mac i taget. Jag antar att du kommer ha pron kvar i din ägo. Säg till när du säljer den. ;-)

2010-09-24 @ 17:31:40
URL: http://www.injennyshead.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0