En lägenhetstdröm

Det har varit mycket bloggande om hur det är att flytta till en ny lägenhet ett tag nu. Och det kommer nog inte att bli mindre.... Jag är lite oförskämt lycklig och glad idag. Vi ska nämligen flytta. Igen, jag vet. Dessutom till ett hus utan hiss och med väldigt smal trapp. Men det är ett hus med oslagbar karaktär och charm. Och som grädden på moset är det en etagelägenhet. Man kan säga att den är lite av en dröm. Vår dröm om hur en lägenhet ska vara åtminstone.
Nu ska jag hämta min nylagade cykel och en planlösning på lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var som sjutton. Vilken tur att jag inte hann uppdatera min adressbok till din nya gamla adress. Lycka till! ;-)

2010-09-05 @ 21:03:12
URL: http://www.injennyshead.wordpress.com
Postat av: Anonym

jag skulle vilja höra mer om dne här lägenhetsdrömmen =)

2010-09-07 @ 09:03:38
Postat av: anna

ovanstående kommentar var från mig :P var lite för snabb med att klicka vidare ;)

2010-09-07 @ 09:04:29
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0