Att rensa upp i sitt liv

Jag tror att alla behöver rensa och skapa lite mer ordning i sina liv ibland. Jag är i full gång med att göra det. Jag rensar i garderoben och har lagt ut en hel massa kläder, som jag inte använder längre, på Tradera, jag har varit på Friskis & Svettis och hämtat ut ett träningskort för att få ordning på mina muskler och min kondition och vi har bokat bort för att stå på loppmarknad och sälja saker som aldrig används. Inga garderobs- eller hyllvärmare ska få flytta till den nya lägenheten. Den nya lägenheten har en garderob på nästan 7 kvm. Förväntansfull är bara förnamnet!

Kommentarer
Postat av: Anna

okeej... så din garderob kommer vara större än mitt rum. Kul. Verkligen. Super. Inte alls avis. Jag är inte bitter. not at all. etc. etc. etc.



(Underförstått: fy fan. Jag är avis. jag vill ha er garderob!)

2010-09-30 @ 18:41:52
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0