Veckan som gått

Hej på er! En veckas blogg-frånvaro bör kompenseras rejält. Jag har haft fullt upp den senaste veckan, både med jobb och en hel del andra roligheter. Har varit i Stockholm och jobbat och assisterat på en fotografering. Den här veckan är betydligt lugnare och på hemmaplan. Nästa vecka börjar jag jobba heltid och med månadslön. Det gör mig lite lyckligare efter att ha levt på studentekonomi de senaste tre åren.

Det är kylslaget här på Närkeslätten men otroligt vackert ute. Från vårt köksfönster ser vi Örebro slott och Centralpalatset i solig höstmorgonskrud. Jag kommer sakna morgonutsikten. Bara en månad kvar tills vi gör Nygatan osäker. Nu ska jag kicka igång den här dagen. Trevlig tisdag på er!

Torgblommor i Svenskt Tenns Ekollonvas på mitt soffbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0