Jag bygger en ny blogg...

Jag håller på att ta mig i kragen och skaffar en bättre blogg. En Wordpressblogg som kommer att vara reklamfri, förhoppningsvis snyggare, bättre och roligare. Men det är lite pyssel med det så det kan nog ta ett tag innan den är up and running. Tills vidare hittar ni den här, gamla hederliga och ganska osexiga bloggen på den gamla adressen, http://thisistherese.blogg.se.

Tills vidare tycker jag att vi, tillsammans, kan skapa en önskelista med vad den "nya" bloggen ska innehålla. Hit med med era önskemål, vad det än må vara! Önskar du så fixar jag kan vi säga (inom rimliga och för mig bekväma gränser dock). Lämna ditt önskemål i kommentarsfältet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0