Helgen

Jag har haft en väldigt bra helg. En helg där jag både gjort nytta och haft det bra. S och jag har gjort nödvändigheter som att vinterförvara balkongmöblerna och sortera prylar som vi ska göra oss av med inför flytten.

Igår träffade jag bästa E. Vi drack grönt te i höstsolen mittemot ståtliga Örebro Slott och pratade om arbetsplatsrelationer, personlig utveckling och andra vuxenheter samtidigt som vi fick ett par fräknar på våra näsor.

Idag är jag ett riktigt måndagsexemplar men har ändå lyckats boka två tågresor (med förhoppningen om att jag gjort det rätt...). På onsdag åker jag till Stockholm och jobbar över dagen. Trots att jag är lite måndagsseg så känns det som att det kommer bli en bra vecka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0