BLOGGAR SOM GER MER

Jag har en flik med länkar till mina favoritbloggar i Safari. Många av dem följer jag dagligen och andra mer sällan. Vissa av dem känner jag och andra inte. Det finns dock några av dessa som sticker ut och, till skillnad från andra, har något extra bra och intressant att säga.

NÅGRA RADER - Mannen bakom bloggen, Olle Nordell, bl.a. copywriter och creative director, är en extremt begåvad och träffsäker skribent. Och lyckas dessutom roa mig något kopiöst. Några rader bör definitivt läsas. Av alla. Hans senaste inlägg om marknadschefer var dessutom lite extra intressant och kanske en av anledningarna till att jag hellre vill jobba på reklambyrå än på en marknadsavdelning.

Jennie Hammar - Hon är inte bara sådär naturligt apsnygg, hon är dessutom otroligt vass med pennan och har skön självdistans.

Anna Loverus - Anna är min kollega på Apple on Campus. Hon är både en social förmåga, driftig till tusen och en duktig skribent. Hur hon får sina dagar att gå ihop förstår jag verkligen inte. Anna är en sån människa som det kommer att gå väldigt bra för i framtiden, oavsett vad hon tar sig för. Och så har hon alltid väldigt fina bilder i sin blogg.

Please copy me - Torde vara sveriges bästa blogg om reklam och marknadsföring. Bakom bloggen finns Mattias Åkerberg som är copywriter på en byrå i Göteborg. För dem som, liksom jag, både fascineras och intresseras av reklambranschen ger denna blogg en spännande bakom-kulisserna-titt med mersmak.



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, Therese! You made my day! :)

2010-05-09 @ 21:57:52
URL: http://www.annaloverus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0