TVÅ ANGENÄMA VECKOR

Vi skriver ju examensarbete just nu. Detta gör vi tillsammans med det intressanta företaget Norrgavel. Av just denna anledning har vi fått möjligheten att åka runt i Norrgavelbutiker i södra sverige, gjort undersökningar och tittat på alla vackra saker. Det har verkligen varit två angenäma veckor. Förra veckan var vi i Göteborg och Lammhult. Den här veckan har vi varit i Malmö och en sväng till i Lammhult. Jag har förälskat mig i en Soffa som är en meter djup, mjuk och jätteskön. Jag kan dingla med fötterna precis utanför soffkanten när jag sitter så långt bak som det går. Problemet är bara att den kostar tjugofem papp. Förutom att titta på och njuta av de vackra miljöerna har vi haft glasspremiär på ett torg i Malmö. Det är verkligen något speciellt med Malmö. Trots att det ligger en och en halv timme med tåg från Växjö är känslan i staden en helt annan. Möjligtvis något kontinental. Jag gillar't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0