NEDRÄKNINGEN HAR BÖRJAT

Just nu tajmar min kropp väldigt bra. Uppsatsen blev någotsånär klar i förmiddags och nu, några timmar senare, har min kropp bestämt sig för att jag har ont i halsen. Jag petade i mig två alvedon och hoppas att de, tillsammans med en god natts sömn kan göra mig pigg igen. Nedräkningen har börjat:

6 dagar kvar till slutinlämningen av uppsatsen.
8 dagar kvar till slutseminarium.
10 dagar kvar till examensbanketten.
10 dagar kvar på jobbet i Växjö.
11 dagar kvar till examenshögtiden.
14 dagar kvar till vår välförtjänta examenssemester.

14 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: mamma Birgitta

9 dagar kvar tills mamma kommer...

2010-05-26 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0