HAPPY BIRTHDAY TO ME

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det faktiskt min tjugofemårsdag. Jag har fått en massa fin-fina presenter. En present som inte var så uppskattad men trots allt smått humoristik var det orangea kuvertet från Pensionsmyndigheten som låg i min brelåda. Precis sådär vältajmat till min tjugofemårsdag. Tack så jävla mycket!

Desto trevligare var alla fina presenter som jag fick när min familj firade mig i lördags. Av S fick jag den fina väskan av Josef Frank i tyget Manhattan från Svenskt Tenn som jag trånat efter så länge. Jag är övertygad att vi kommer att bli ett snyggt par framåt vårkanten.

I morse överväldigades jag av mina kära vänner och ett kopiöst moln av färglada ballonger. Nu på eftermiddagen har vi haft ett himlans trevligt tårtkalas. Nu ska jag toppa min födelsedag med att titta på Sex and the City och äta Ben & Jerry's tillsammans med världens mest underbara karl. Jag gillar att bli tjugofem!




Kommentarer
Postat av: elin

GRATTIS!GRATTIS!GRATTIS! :D

Vi får fira loss när du är i Örebro nästa gång - o förresten tycker jag 25 är en alldeles perfekt ålder att fylla! Vi har ju massor av kunskap o erfarenhet som vi kan ha nytta av i massor av år framåt. Bättre fördelar kan man knappast ha!!! :D

Sköt om dig! Masssor av kramar!

2010-03-02 @ 17:47:27
Postat av: Jenny

Mycket god tårta, och mysigt var det. Tack för det. Nu får vi se fram emot ikväll. Då ska vi ha skoj skoj. =)

2010-03-03 @ 09:08:17
Postat av: Rebecka

Väskan är jätteläcker! Förstår att du har trånat. Kramar

2010-03-04 @ 09:21:24
URL: http://intevanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0