GUD VILL MIG ILLA

Gud vill inte att jag ska komma i form. Han eller någon annan högre makt djävlas ordentligt med mig, precis lagom till Nike+-kampanjen Jorden runt på 40 dagar startat. Idag har jag avverkat mina första kilometer i mina, sedan tidigare, injoggade och vanligtvis fullkomligt underbara Nike Pegasus. Innan jag väl kom hem hade Nike+-rösten som berättar hur långt jag sprungit fått höra den ena svordomen efter den andra och blivit ombedd att dra åt helvete. Hej säger jag till en vattenblåsa på vänsterfoten och nästan gråtframkallande ont i benhinnorna. Nu ska jag äta viltskavsgryta med ris och lingonsylt. Och tycka synd om mig själv.

Dagens anteckning: Köp Tigerbalsam.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Riktigt tråkigt att läsa. :( Kör du med någon sorts rehband-skydd?

2010-03-28 @ 20:41:30
URL: http://www.mirandasminut.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0