EXTREME BOKHYLLEMAKOVER

Jag fick för mig att jag skulle sortera alla våra böcker efter färg i bokhyllan. Vissa lyckas verkligen få det så himla fint med färgkoordinerade bokryggar. Jag plockade ur alla böcker. Sorterade i högar efter färg på S skrivbord. Dammade och flyttade om hyllorna. Plockade in böckerna systematiskt efter färg och anpassade till och med så att färgövergångarna skulle bli fina. Och när jag efter en dryg timme var klar blev det helt enkelt inte alls speciellt bra. Jag och mina idéer tänkte jag och gav mig själv en mental smocka när jag insåg att jag slösat bort ett par timmar på något så onödigt som att organisera min bokhylla istället för att läsa kurslitteraturen. Men nu är bokhylleordningen återställd och allt känns bra igen. Färgsorterade böcker är nog helt enkelt inte min grej.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hmm..? Ja just det, tentan börjar ju närma sig.. =)

2010-03-10 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0