theresemalmqvist.se

Jag håller på att klura på en ny form på bloggen. Just nu fyller inte bloggen riktigt samma syfte som den gjorde när jag startade den för tre år sedan. Då var meningen att min familj och mina vänner hemma i Närke skulle få ta del av mitt liv i Växjö. Nu är jag snart hemflyttad till Örebro igen och vet inte riktigt vad jag ska göra med bloggen. Jag har i alla fall köpt en egen domän, theresemalmqvist.se. En början på en ny form av blogg kan ju vara att faktiskt skaffa en egen adress.

Häng på så får vi se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag väntar med spänning.



2010-07-21 @ 22:31:41
Postat av: Emma

Vad sägs om att dina vänner från Växjö kan få ta del av ditt liv i Örebro? Bara en tanke liksom..

2010-07-23 @ 08:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0