Lägenhetstitt och några liter bär


Mamma, nu har jag plockat två liter hallon och en och en halv liter smultron och vattnat både inne och ute.

Efter jobbet åkte S och jag till vår nya lägenhet och kikade och mätte en vägg. Den var lite kortare än önskvärt så nu ska jag leta efter ett rullbord på Blocket eftersom det vi har inte kommer få plats. Det kommer bli finfint. Vi ska till och med få ny bänkskiva i köket som vi får välja själva (gissar dock på att utbudet är ganska begränsat). Det är kul med ny lägenhet vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: elin

Vad gott! Låter som du är en bra husvakt :)

Vi får ge oss ut i augusti o plocka svamp o blåbär i massor!

Kram

2010-07-22 @ 06:42:15
Postat av: Jenny

Upp med lite bilder på lägenheten!

2010-07-22 @ 11:33:34
URL: http://www.injennyshead.wordpress.com
Postat av: Therese

Jenny, vi bor ju inte i lägenheten ännu. Flyttar in andra veckan i augusti. Håll ut!

2010-07-22 @ 15:31:20
URL: http://theresemalmqvist.se
Postat av: mamma

Oj vad duktig du har varit! puss, puss

2010-07-23 @ 17:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0