"Dear Mr. Beckham, we are sorry...."

Snart öppnar en ny nattklubb i Örebro. Örebros nattliv är förvisso ganska okända marker för mig numera. Men jag gillar hypen som de skapar genom skyltarna på fasaden. Jag tycker att det är modigt och kaxigt på ett skönt sätt och det lockar till och med mig som knappt besökt en Örebro-krog de senaste tre åren. Partyshoes on!



"Dear Mr. Beckham, we are sorry to inform you that we are fully booked. But send an e-mail to [email protected] för köföreträde to the invigningsparty."

Nu ser jag fram emot en kväll med E, jag ska få se hennes lägenhet (som hon bott i alldeles för länge utan att jag hälsat på) och så ska vi till en mysig liten restaurang och äta tapas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0