JAG HAR FULLT UPP

Jag skriver projektarbete med E och J, inleder mitt nya träningsliv med förvånansvärt lite men samtidigt oönskvärd träningsvärk, ser alldeles för många Mad Men-avsnitt på raken och letar efter en systemkamera som känns bra i magen. Just på grund av detta är jag lite frånvarande.

Jag, E och J har faktiskt skrivit ett riktigt bra projektarbete om möbelföretaget Norrgavel. Alldeles strax ska jag läsa igenom det färdiga arbetet. Vi har gjort en piffig framsida och varit lite lagom kreativt flummiga när vi hittat på titeln.
Lite senare ikväll ska jag åka till Media Markt och klämma på kameror. Och självklart luft Pärlan som behöver lite extra omhändertagande och hanpåläggning under vinterhalvåret. She's an old lady.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du vill kan du få klämma och känna och testa min kamera lite :) jag kommer på södag ;)

2010-01-12 @ 17:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0