FÖRSTA KLASSENS OVÄDER OCH BULLAR

Jag sitter och pluggar. Sammanfattar kurslitteraturen inför tentan nästa fredag. Det går faktiskt ganska bra och jag peppar mig själv med nybakade vaniljbullar och mjölk. Snart kommer hela min blogg antagligen vara full av nyabakt bröd och ge sken av att jag aldrig gör något annat än bakar. Men så är det såklart inte. Jag bara gillar att baka någon gång ibland. Och så blir det så fina bilder på nybakat bröd. Trots att det inte är någon höjdare att behöva plugga på helgen är detta en ganska tacksam dag att göra det på. Vad som kallas "oväder klass I" härjar utanför mitt fönter. Det blåser så att man blir kall ända in i benmärgen. Men bullar värmer hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0