DET HÄNDER GREJER

Det där med att vara en hälsosam människa som tränar och i låtsas att frukt också är godis är ingen dans på rosor. Sedan jag kom igång med träningen för tre veckor sedan har jag haft träningsvärk i 14 av 21 dagar. Mest träningsvärk men också lite ont i fötterna. Jag köpte tydligen en skostorlek för liten och gick på ett air-pass och fick ont i tårna. Som tur var lyckades jag göra dem rena och fina och fick byta dem till en storlek större. Idag har jag mest träningsvärk efter ett styrkepass igårkväll. Men det bästa är att det faktiskt värker lite i kroppen. Då vet man att det händer grejer.

Kommentarer
Postat av: elin

duktig du är! Det tar tid att få in nya vanor - men det är värt det! :D Ta med dig vanorna hem till sommaren så får vi köra stenhårt! Kram!

2010-02-11 @ 18:45:36
Postat av: anna

Det jag menar, man måste ju veta att det händer något! Men, jag tycker att du är redo för step snart, typ nästa vecka för då har hon nytt block så då spelar det ingen roll om man inte kan, för det kan ingen då ;)

2010-02-12 @ 07:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0