Roll on...

Idag har jag rollat en hel vägg för första gånget i mitt liv. Det gick väldigt bra. Det hade nog aldrig killen i färgaffären trott. Han skrattade när jag frågade om de hyrde ut sådana där borstar som man slätar ut tapeter med. Elakt tyckte jag och ångrade snabbt att jag för ett ögonblick tyckte synd om honom för att han, sin ringa ålder till trots, var tunnhårig. Imorgon kommer vår köksvägg vara helvit istället för vinröd. Vi har second hand-fyndade, superfina och nymålade stolar att flytta in i köket. Fy jäsingen vad det kommer bli bra.

Och bara för att krusbär är så snygga bjuder jag på denna bild idag igen:


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu ligger dessa fina krusbär i magen....

2010-08-08 @ 17:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0