Movin' on...

Idag har jag packat upp flyttlådor, dragit på sofföverdraget (som krympt ett par storlekar i tvätten!!), hittat legobitar och en rosa plastbil tillsammans med alldeles för mycket lort under badkaret, förbannat och svurit över städbolaget som flyttstädade lägenheten innan vi flyttade in och tappat badkarsfronten på tårna så att jag i (relativt) vuxen ålder faktiskt började grina av smärta. Dessutom hann jag även med att bredspackla en bit av sovrumsväggen.

Imorgon ska vi titta på diskmaskin. Det finns ett stort och fint hål i köket som bara väntar på att fyllas upp av en diskmaskin. Den behöver inte alls vara speciellt avancerad och lyxig, jag kommer att bli glad och lycklig bara den gör rent åt mig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ohhh...Diska åt mig med! Well, min tid kommer med, hoppas jag!

2010-08-09 @ 21:39:11
URL: http://www.injennyshead.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0