Jag gillar: finurligheter

Lotta Agaton, superduktig inredningsstylist, publicerar ofta finurliga, tänkvärda citat, roliga, fräna och snygga bilder. Jag brukar ofta spara många av bilderna som hon publicerar för att jag tycker att de är inspirerande. Alldeles nyligen publicerade hon bilden ovan. Jag sparade den i min inspirationsmapp i datorn och vill gärna dela med mig av den till er läsare.

Jag har precis varit på Systembolaget och köpt två flaskor Riesling. En att spara på och en att smaka på ikväll. På vägen tillbaka fick jag punka på cykeln och svor en ramsa. Som tur var lyckades jag få hjälp av Karsten i cykelaffären. Han kunde inte laga den idag men jag fick en lånecykel så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0