DAGEN I BILDER

Jag har grillat ute för första gången i år. Det var mysigt men blev aningen kallt när solen gick i moln. Jag grillade lax i folie och sen gjorde Anna grillade marsmallows mellan Mariekex till mig medan jag höll ordning på Leon som gärna ville smaka. Det var sisådär 15 grader varmt ute idag och alldeles för skönt för att sitta inne och plugga. Leon och jag tog en skön promenad runt campus i solskenet. Det här vädret och de pigghetsframkallande vårkänslorna bäddar för en snar glasspremiär mot en varm husfasad.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Leon ser ut och attackera vilken sekund som helst.

2010-04-13 @ 15:13:55
URL: http://injennyshead.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0