NIKE+

Håller på att förkovra mig i Nike+ som är ett samarbete mellan Apple och Nike. Med hjälp av min iPod och ett par nya Nike-skor ska jag tydligen bli en mer aktiv människa. Denna lilla filur som jag fått knåpa ihop själv ska hjälpa mig lite på traven. Vill även poängtera att filuren nedan är lite sur eftersom jag inte fått Nike+paketet till min iPod och inte kunnat aktivera den ännu. (Får lite Tamagochi-vibbar av den sista meningen, huuuh) I övrigt ska man hitta på ett fyndigt namn på sig själv på Nike+ hemsida. Och eftersom jag är en väldigt jobbig människa ibland så kallar jag mig själv för Terrorese. Lovar att uppdatera er med hur denna lilla historia fortlöper (stort ursäkta för dålig ordvits!)


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHA.. så såg min med ut. :D

2009-09-23 @ 08:38:20
Postat av: elin

verkar riktigt kul grej! Du får berätta mer för mig om hur det funkar :) Kram!

2009-09-23 @ 17:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0