MORSNING KORSNING

Morsning korsning (är en intressant och synnerligen outnyttjad hälsningsfras som jag från och med nu ska påminna mitt vokabulär om)! Jag har (äntligen!) läst ut min bok i International Marketing. Men jag ska på't igen. Anar att jag kommer att behöva läsa den två gånger innan tentan om exakt tretton dagar.

Idag är en sån dag då jag inte riktigt är motiverad att blädda igenom den lilla pappershögen på skrivbordet. Mer sugen på en god fika, t.ex. en välskummad latte och en bit sådär lagom krämigt och god kladdkaka med en klick syndig grädde mot en fasad i solskenet.

Men icke! I sällskap av mitt tunga huvud och ett stort glas vatten ska jag läsa fyra arbeten om standardisering eller anpassning på internationella marknader inför ett seminarium imorgon.


I övrigt är min vänstra fot till hälften blå. Och jag vet inte vad jag gjort.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det med foten låter inte så bra.. kanske har tappat din Mac på den? Jag tycker det känns sisådär ang. seminariet imorn.. DESSUTOM låter jag ännu mera som en transa nu.. Så mitt nya namn är nu Jerry!! :D ha de

2009-09-16 @ 22:01:11
Postat av: Katten

om du känner för den där goda kladdkakan en dag då du med gott samvete eller åtminstone utan dåligt kan ta en paus för en fika så är det bara lyfta telefonen. Kladdkaka är en av mina favoriter och specialitéer om jag får säga det själv ;-)

2009-09-18 @ 17:36:51
URL: http://katdi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0