MIN MOTIVATION ÄR SNART SLUT

Vi storhandlade igår. Och på inköpslistan fanns "motivation" med. Kan tänkas att det är väldigt komplext att inhandla motivation på Willys eftersom det normalt inte är något man varken hittar i mellan lättmjölken och margarinet eller köttdisken. Däremot är ett ytterst underskattat ställe att hitta motivation på lösgodishyllan. Willys i Växjö har dessutom en lösgodishylla som är c:a 15 meter lång. Och jädrans vad motivation jag fick med mig hem (det såldes även till det förmånliga priset av 3.90 kr/hg). Nu är dock motivationen i form av lösgodis snart slut.


Kommentarer
Postat av: Anna

SV: om en månad vadå växjö? om du menar att jag kommer tillbaka då så stämmer de tinte :P kommer inte tillbaka förrän i januari :P

2009-10-28 @ 21:15:23
URL: http://antzi.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: ah, men du kan trösta dig med att mitt roliga kommer ta slut det med :( snyft

2009-10-28 @ 23:47:04
URL: http://antzi.blogg.se/
Postat av: Jenny

min motivation är med slut!

2009-10-29 @ 18:16:03
Postat av: Jenny

min motivation är med slut!

2009-10-29 @ 18:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0