ANGÅENDE KREATIVITETSBEKYMMER

Dagen började lite sådär ångestladdat (eller åtminstone någon form av ångest light). Håller på att ta fram utskick om NBIs utbildningar, det ska vara kreativt och nytänkande och jag har haft hjärnsläpp och tidpress. Men helt plötsligt tändes den berömda glödlampan och denna sketna måndag blev helt plötsligt en riktigt bra dag.

S föreslog nyss att det borde finnas en kreativ shot som man kan dra i sig när man behöver. En sådan skulle nog både kunna snurra till och skaka till kreativiteten lite grand.

Fram till kl. 16 ska jag attackläsa min kursbok. Sen ska vi hålla i en fokusgrupp och diskutera miljövänligt tvättmedel. Tjohoo!

Ps. Från och med idag ska jag börja alla min inlägg med "angående". Det är en smått intressant inledning på en rubrik. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0