UPPIGGARE

Det snöar horisontellt och är riktigt ruggigt ute idag, sådär gråkallt så att man bara vill sitta inne och mysa under en filt och dricka varm choklad. Jag ska bita tag i kurslitteraturen och försöka pigga på mig lite från min nedrans förkylning så att jag kan gå till jobbet några timmar i eftermiddag.

Förresten så håller jag på och drömmer och en stor lägenhet, gärna i lite gammal stil med trägolv och andra trevligheter. I lägenheten vill jag ha ett stort skåp som jag kan fylla med massa roliga saker som man t.ex. kan roa sig med en grå dag som denna. Alltså, pysselsaker; färg, fina tyger och annat kul. Helst av allt vill jag ha ett teakskåp som andas 50-tal men jag hittade även detta som jag föll pladask för. Och en grå och ruggig dag fungerar den fin-fint som uppiggare.

Skåpet Collect är designat av Sara Larsson för A2 och finns bl.a. att köpa på designonline.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0