I'M CELEBRATING

Vissa dagar är jag inte så krävande. Som idag till exempel. Idag firar jag att jag skrivit klart en sammanfattning inför min tenta på lördag och att jag klarade förra tentan genom att byta skrivbordsunderlägg på datorn. Nu blir jag glad över den här krabaten varje gång jag drar muspekaren upp i högra hörnet på min MacBook.
Nu väntar jag på min karl som kommer farandes i Pärlan om en liten stund. Vi ska äta lunch ihop och sedan åka hem till Växjö igen. Men jisses vad skönt det har varit med lite Närkeluft och mamma- och pappa-kramar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag är med snart klar!

2009-11-16 @ 13:57:24
Postat av: mamma Birgitta

Det var gott med Thesan-kramar också!

Dessutom helt underbart att komma hem och känna doften av nybakade bullar. Det blev kvällsfika med lussebulle, mums och tack!

Jättekram från

mamma

2009-11-16 @ 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0