DET BÄSTA MED ATT TENTAPLUGGA HEMMA

Jag tycker att det är alldeles för roligt att titta på folk, vad de gör och hur de ser ut för att jag ska kunna koncentrera mig på entreprenörers personligheter, karaktärsdrag och allt vad jag nu ska kunna, för att kunna fokusera på alla viktigheter i biblioteket. Det här har såklart båda sina för- och nackdelar. Nackdelarna är att jag älskar att diska, pyssla och byta plats och färg på mina Kivilyktor istället för att plugga. Fördelarna med att sitta hemma är att jag kan ha noppriga mysbyxor och rufsigt hår utan att någon ser mig. Och det bästa av allt. Jag kan fika utan att behöva punga ut en femtilapp till en stressad baristabrud i kafét i biblioteket för att öka min motivation. Hej säger jag till saffransskorpor och glöggte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0