ANGÅENDE MINA NYA BÄSTA VÄNNER

Eller rättare sagt; mina tre nya bästa vänner. (1) Droppar av röd solhatt, en naturdrog som jag inbillar mig gör mig mindre förkyld och mer pigg (den funkar! men smakar S K I T). (2) ELLE Interiör; stundom fungerar dropparna av röd solhatt mindre bra, jag tycker synd om mig själv, kryper upp i soffan med en mugg varmt glöggte och bläddrar, fascineras och inspireras. (3) min nya jacka. Second hand-kapet från Röda Korset i Växjö. Den är grå, av får, lurvig och varm. Och jag har döpt henne till Dolly.

Kommentarer
Postat av: elin

korv! vart är bilden på din jacka då? :) Låter snygg! Hoppas allt är bra! kramar

2009-11-02 @ 21:04:34
Postat av: Jenny

men hallå thess, vad ska man göra för att få vara med på din blogg? räcker det inte med nermejjad av en hund? ;-) det är mycket roligare (fast otrevligare) än röd solhatt!

2009-11-02 @ 22:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0