VECKANS REKLAMFILM: TILLSAMMANS GÅR DET



Med anledning av vem som gästföreläser för alla marknadsföringsstudenter i Växjö på fredag tycker jag att ni ska titta lite extra på dessa två reklamfilmer.
Coops nya TV-satsning av, återigen geniala, F&B, skapar vi-känsla och påminner på ett bra sätt om att det faktiskt är kunderna tillsammans som står bakom butikerna. Bra och informativt tycker jag men önskar samtidigt mer matkänsla för att inspireras.

Tycker dock att det är bra att en till matgigant ger sig in i TV-reklamvärlden för att sätta press på ICA-historien.

Vad tycker ni? Tummen upp eller ner?

Nu ska jag kolla på Motorjournalen. Och nej, ikväll har jag inte makten över fjärrkontrollen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tummen upp!

2009-05-06 @ 09:20:23
Postat av: Emma

De är bra, men det är ju samma reklamfilm två gånger :P

2009-05-06 @ 21:15:05
URL: http://emmsilooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0