JAG ÄR STOLT!

Håller på att fylla i och ladda ner bilagor till en stipendieansökan och kan inte förstå hur mycket de behöver veta. Med anledning av detta sitter jag och kikar på mina gamla gymnasiebetyg. Har betyg i en massa helt vanliga ämnen som svenska, engelska, idrott och samhällskunskap men inte minst har jag högsta betyg i "Verkstadsteknisk grundkurs". Detta är ett betyg som jag är synnerligen stolt över! Vi byggde en elmotor, ritade i CAD och i lokalerna där vi hade kursen luktade det svetsat och metall om vartannat. Mys!


Se så fint :-)

Om bara några timmar ska jag bege mig till Simon där vi ska ses med amår-gänget och partaja lite. Därefter kommer vi att åka till Brittatorp. Brittatorp är en typisk småländsk håla utan charm men med c:a 200 mer eller mindre överförfriskade studenter kan det nog bli lite drag i Brittatorp också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha en måndag :D Hoppas ni får det riktigt trevligt! /E

2009-05-18 @ 21:31:15
Postat av: Jenny

Ha så trevligt.. kommer du hittas i den buske denna gång?

2009-05-18 @ 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0