ÖVERRASKNINGAR

Goddagens! Jag är i full färd med två överraskningar. Själv fick jag en överraskning när jag kom hem från skolan och upptäckte ett SMS om att min dator väntade på mig på ICA Supermarket Teleborg. Innan jag ens hann läsa klart SMS:et var jag på väg för att hämta den. Och gissa om det är ett kärt återseende!

Ena överraskningen står i kylskåpet och kommer att avslöjas ikväll. Överraskning nummer två är under arbetning och visas först i slutet på månaden.

Nu ska jag överraska den stilige mannen till vänster i bild. Sa jag att jag gillar överraskningar?



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad har du för överraskning ikväll? är den till mig och emma? Hoppas Hoppas. grattis till det kära återseendet med datorn och sedan vad sjutton är överraskning nummer två? Dock har ja en överraskning till dig nu! Jag vill ha dagens bild. Bild nummer 5 i mapp nummer 10. kramkalas

2009-05-07 @ 16:15:46
Postat av: Emma

Det låter spännande..! :)

Kul att Vera är tillbaka. Välkommen Vera!

Ses ikväll!

Kram

2009-05-07 @ 16:55:41
Postat av: Mamma Birgitta

Hej Vilken snygg kille och vilken söt tjej!

2009-05-07 @ 16:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0