HON DREGLAR MEN ÄR RÄTT SÖT ÄNDÅ

Jag fick ett välbehövligt avbrott i pluggandet efter lunch. Jag, Anna och Ina var ute på promenad. Ina är en hund och Anna är hundvakt. Imorgon ska dock jag vara hundvakt, busa och gå på promenad med Ina. Ina är ungefär som Bamse - både världens snällaste och världens starkaste. Och så dreglar hon lite grand. Men i största allmänhet så är hon bara rätt söt.



I övrigt kom jag precis på min karl med att lyssna på Britney Spears. Bara riktiga män som erkänner att de gör det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Säg till om du behöver hjälp imorgon, jag ställer givetvis upp..! :D

2009-05-21 @ 17:37:33
Postat av: Jenny

hur har det gått idag? har hon ätit upp dina skor än eller svansat sönder dina lyktor ??

2009-05-22 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0