EN LITEN SCHLAGERTANKE

Jag skrattar mig tårögd till Greklands bidrag till Eurovision song contest. Snubben, som tydligen tituleras sexsymbol, dansar som jag dansar när jag tror att ingen ser. Utöver denna tårdrypande observation jublar jag inte från soffan. Däremot kan jag konstatera att Tyskland officiellt är störda och att den danske sångaren ser hyfsat bra ut. Okej, en ytterligare observation. Vad gör Ipren-mannens elaka sadistkusin på scenen tillsammans med den stackars albanska sextonåriga sångerskan?

Kommentarer
Postat av: anna

Vi kom fram till att greken vill vara den nya Ricky Martin, sen hade vi en Britney Spears-wannabe, en Backstreet Boys-wannabe och slutligen, en Shakira-wannabe.



Men det bästa var ändå Norge, ÄLSKAR den låten och den blir inte sämre av att jag inte skulle tacka nej till att ha Alexander Rybak till min egna boytoy.... ;)

2009-05-17 @ 00:47:50
URL: http://antzi.blogg.se/
Postat av: elin

Hej!

Länge sen, hoppas plugget går bra och att ni oxå njuter av solen nere i växjö! :D Vilket datum kommer ni hem igen - ser fram emot lite mer umgänge nu under sommaren! Jag ser fram emot nästa vecka, hehe, och veckan efter drar jag till luleå/boden av alla ställen... sen helgen efter är det tjejvättern! Tiden går grymt fort, hoppas den stannar upp lite under sommaren så vi hinner hitta på lite bus ;) Kram!

2009-05-17 @ 19:44:57
URL: http://elinaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0