Vårpromenad

Hoppas att er vecka börjat bra! Min vecka inleds med solsken. Och tentaplugg. Dessutom ser jag ut som ett fån. Fick för mig att jag skulle göra något roligt och började fläta håret i små flätor för att få det lite lockigt. Ska man vara fin får man lida pin, sa min mamma till mig när jag var liten. Små flätor över hela huvudet får mig faktiskt att lida.

I lördags var det riktigt varmt och skönt här nere på det smålänska höglandet. Solen till och med värmde. Jag och Jenny var ute och promenerade på ängarna runt campus. Riktigt fint är det:







Kommentarer
Postat av: Jenny

va fina kort det blev.De var en härlig promenad.Den ska ja gå flera gånger... hur går det för dej och tentapluggande då? jag kapitulerar snart.. orkar inte med detta mera... blir bara snurrig på mig själv...

2009-03-23 @ 12:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0