Idag

Nu har jag tillsammans med min karl konstaterat att en promenad runt campus låter väldigt tilltalande. Därför ska jag bege mig ut. Vädret i Växjö har varit riktigt nice idag. Precis sådär skönt att solen värmer lite när man står mot en husvägg. Jag stod dock inte mot någon husvägg men om jag hade gjort det så hade solen säkert värmt, ja, ni förstår principen. Jag, E och J har åstadkommit en inledande A4:a till vårt projektarbete, hunnit med en tre-fika och även några förlösande asgarv under eftermiddagen. Under förmiddagen hade vi seminarium där vi övade på att sälja och förhandla. Svårare än vad man kan tänka sig och jag erkände villigt att jag inte var helt nöjd med min prestation då jag agerade säljare under seminariet.

I väntan på S och promenaden ska jag inventera kyl och frys i hopp om att hitta något att laga kvällsmat på. Så här härligt blå var himlen över campus vid lunchtid:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0