Tjejsnack, kex, ost och vin

Dessa härliga tjejer var hos mig igår, drack vin och åt kex och ost och hade det obligatoriska och halvhysteriska tjejsnacket. De uppvaktade mig även i efterskott med fina produkter från Body Shop. TACK SÅ HIMLANS MYCKET!

Sov alldeles för länge i morse och har varit alldeles för slö hela förmiddagen. Gårdagens rödvin till trots ska jag dock rycka upp mig och fokusera på min kurslitteratur hela eftermiddagen. Jag har även hittat en reklamfilm som jag tycker är riktigt bra, visar den för er senare idag.

Kram  /  T

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv Therése! Det var mycket trevligt!! :)

Lycka till med plugget idag!

Kram

2009-03-12 @ 13:39:19
Postat av: Jenny

Tack thesan! det var jättemysigt. Vi borde göra det lite oftare. Jag hoppas att det gick bra för dig i eftermiddags med din litteratur. Jag har börjat sammanfattning. yejj.. Jag vill ha en bild!!! Mapp 38 bild 1 :D kram

2009-03-12 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0