NU BLIR DET ÅKA AV

På fredag bär det av till den här härliga staden. Jag hoppas dock på att det inte är lika kallt som när denna bild är tagen. Jag vill ha lite sol och fågelkvitter när jag kommer hem till Örebro. S och jag planerar att åka tidigt på fredag morgon och sedan åka tillbaka till Växjö på söndag eftermiddag. En dos av Örebro och våra familjer är väl behövlig.


Och snart är det påsk. Och påsk ska jag fira på danskt manér i år. Långfredag till påskdagen ska jag nämligen spendera i Köpenhamn tillsammans med S och hans familj. Är det någon skillnad mellan att fira påsk på danska och svenska? Känner du till några speciella danska påsktraditioner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0