Min lördag

Det är en ganska grå lördag i Växjö. Men en sak gillar jag med denna gråa dag. Snön håller på  att försvinna :-) Jag längtar efter vår, gröna knoppar, fågelkvitter, tunnare jacka och ballerinaskor. Nu på stört vill ja ha det!

Håller för fullt på att plugga. Har snart läst ut min kurslitteratur och ska därefter sammanfatta de två böckerna som vi har tenta på. Professionell försäljning är inte det roligaste jag läst men det är ändå relativt intressant och framförallt begripligt, vilket känns lovande inför tentan den 24 mars.

Nu ska jag läsa de sista sidorna i min bok under tiden som potatisen kokar. Det blir potatismos, köttbullar och lingonsylt till lördagslunch.



Vad har ni för er idag?

Kram / T

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag har varit på fotboll och kollat när lillpi spelar sedan senare ska jag till stallet och gosa med Vivaldi :)

Kram!

2009-03-14 @ 15:15:41
URL: http://www.metrobloggen.se/frissan
Postat av: Jenny

jag har skrivit de flesta anteckningar nu och jag håller på med min sammanfattning. Det är inte jätteskoj. Men va fan. kan inte jag få min bild imorn? ha en toppen lördag.kram

2009-03-14 @ 16:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0