Mat, myter, soffsovande och studier

Jag är en dålig människa. Och synnerligen trött. Två kvällar i rad har jag till min förtvivlan lyckats somna till Australia, mot S axel på soffan. Detta, trots att filmen faktiskt är riktigt, riktigt bra. Och trots att Hugh Jackman är galet snygg. Jag har helt missat de sista trettio minuterna av filmen men måste nog vänta tills jag känner mig riktigt klarvaken innan jag ser det sista. Har ni sett den ännu?

Idag har jag klarat av lite projektarbete tillsammans med Emma och Jenny och så har jag suttit hemma och pluggat. Var även tvungen att öva på att skumma mjölk. Svårt som bara den men övning ger ju som bekant färdighet. Det gick, om möjligt, lite bättre än för några dagar sedan.

S och jag har varit och bunkrat på ICA. Trots att summan på matkvittot ofta är ganska stor tycker jag att det är väldigt roligt att handla och speciellt att plocka in allt i kylen och frysen. Det känns så bra att ha ett välfyllt kylskåp. Och för er som undrar så är nudlar till både frukost, lunch och kvällsmat för studenter en myt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Therése, jag tycker du har blivit galet duktig på att uppdatera bloggen. Du har tagit igen ganska mycket av den stressiga amår09 tiden.

Jag har sett 10 minuter på Australia, sedan förstod jag att den var på holländska och valde att stänga av och gå och lägga mig istället för att fortsätta förstå ingenting.

Jag har också lyckats somna ett antal tillfällen till filmer, vi behöver en semester. Jag håller även med att myten om studentmaten. Jag var på Willys och fick fläskytterfilé för 30 kronor = En ring falukorv. mohaha. känns som jag gjorde ett kap!!! tycker du det med..?

Jag vill ha en ny bild förresten. Mapp 14 bild 17 !

2009-03-11 @ 07:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0