Filippa K-flopp

Jag är vanligen en stark förespråkare och användare av Filippa K-muggarna och väntar med spänning när det nya säsongsmönstret släpps till vår och höst. Mönstren och färgerna brukar både vara oväntade och smakfulla. Denna gång tycker jag dock mindre bra om mönstret. Varken klass eller stil. Känns mer som om mönstret skulle kunna återfinnas på en Filippa K-kopia från Rusta. Vad tycker ni? Flipp eller flopp?

Förresten, jag ska köpa espresso-koppar. Kanske från Filippa K, dock ej i detta mönster eftersom jag i ärlighetens namn tycker att det är S K I T. Idag har jag nämligen fått smakprover på espressokaffe och espresso-monstret levererar med både hög ljudeffekt och lite fräsande ånga, det vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Freddie

Flopp! Jag vidhåller fortfarande att IKEAs "Sorla" när muggarnas designtopp. Detta i den äldre orange/svarta tappningen. Den nya i blå/svart nåt inte hela vägen. Låt oss hålla tummarna för att vi inte skall komma att behöva använda uttrycket "det var bättre förr!" även om muggar. För övrigt vill jag att fredagen den trettonde firas med den trettonde bilden i den trettonde mappen.

2009-03-11 @ 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0