DET ÄR EN GOD MORGON

Och en lång morgon också för den delen. Idag titulerar jag mig sjusovare och skyller på att det är omställningen till sommartid som ställt till det med mina sömnvanor det senaste dygnet. Trots att jag vaknade sent så vaknade jag till en strålande sol och blev genast på bra humör. Idag ska jag göra något roligt, något nyttigt och något nödvändigt. Exakt vad vet jag inte men det känns som ingredienserna för en bra dag skulle kunna vara att göra just dessa tre saker.

Önska gärna en dagens bild så lovar jag att lägga upp den senare idag.

Kommentarer
Postat av: anna

jag vill se mapp 3 bild 30 :)

Ha en bra dag!

2009-03-30 @ 14:40:53
Postat av: Anonym

Hej! Låter härligt med både sol och köpenhamn i påsk! är nästan borta hos dig just nu, obs nästan ;) jönköping just nu men tyvärr ingen större närvaro av sol :( rätt blåsigt här nere vid vättern! Hör av dig om helgen så hittar vi på nått :D

Kram!

2009-03-30 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0