Dagens plan

Nu har jag lagt upp en plugg-strategi för dagen. Jag har världens tråkigaste bok - Prissättning efter kundvärde - skriven av en gubbe (ja, en riktig gubbe faktiskt) som framhåller sig själv hela tiden. Den har inte direkt lärt mig något trots att jag läst den snart en och en halv gång. Jag håller på att slänga ihop en kort sammanfattning av det viktigaste i boken och har konstaterat att jag verkligen behöver en morot för att genomlida detta projekt. Därför ska jag pyssla lite när jag är klar.
Visar lite senare vad det är jag ska göra :-)

Kram  /  T

Kommentarer
Postat av: anna

min sammanfattning av den boken blev på 8 sidor.. med radavstånd :P så viktig var den boken :P

2009-03-18 @ 09:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0