Dagens bild: "Fresh. Bold. Innovative"

Det är förvisso inte budskapet på reklamvepan som var objektet i bilden. Det är en av de första bilderna som vi fotade under vår resa till NY för ganska precis ett år sedan. Tippar på att bilden är tagen i närheten av Lincoln Centre. S har fotat. Det är den tjugonionde bilden i den tjugoåttonde mappen önskad av Emma.

Trots att klockan snart är nio har jag flera punkter kvar på min att-göra-lista. Jag tänker dock bara göra en till - tvätta min amår-piké - och därefter slänga i mig två alvedon och bädda ner mig i mina blå- och vitrutiga lakan. Förkylningstendenserna är avskyvärt påtagliga i min kropp just nu. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0