Då fönsterputsning faktiskt känns lockande...

Godmiddag och glad söndag! Efter att ha sovit mig till huvudvärk gick jag upp och möttes av en sån där intervju i Nyhetsmorgon med någon som mått dåligt och sedan skrivit en bok. Denna typ av intervjuer är verkligen karaktäristiska för lördags- och söndagsmornar då jag egentligen, helst av allt, vill se något mysigt, lite god mat, lite mode och lite skön musik. Icke sa nicke.

Jag har redan hunnit läsa igenom mina boksammanfattningar och anteckningar inför tentan och tänker därför göra något kul nu. Baka mandelskorpor. Dessa små ting råkar nämligen vara ett ytterst smakfullt komplement till en kopp espresso.

Förresten. Jag börjar känna av att det är tenta på tisdag. Suget efter att göra tråkiga saker är verkligen starkt. Perfekt väder för att putsa fönster månne?

Vad har ni för er idag?

Kram  /  T

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag tentarpluggar och har väldigt tråkigt, börjar få en liten sån oro i magen.. men vet inte riktigt varför den kommer.... ja, suget efter att göra tråkiga saker finns.. jag funderar på att städa toalett och duschen..eller så funderar jag på att sätta mig i soffan och läsa igenom allt igen och samtidigt förtära goda kakor! kram och en uppdatering från vår promenix kanske skulle sitta på sin plats....

2009-03-22 @ 16:59:04
Postat av: elin

jag har puttsat fönstrena idag! :) så skönt att ha det gjort, men dessvärre har det snöat (!) hela dagen i Örebro - så hemskt! Men trottsade flingorna imorse och puttsade dem.

Hoppas ni har det finare i växjö! kram

2009-03-22 @ 20:59:09
URL: http://elinaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0