NYÖPPNING, PROMENAD OCH OFRIVILLIG UNDERHÅLLNING

Efter en fyrtiofemtimmars arbetsvecka med många fysiska inslag under förra veckan ska vi äntligen dra upp gallret till den nya Cerverabutiken på Mariebergs Centrum. Och det blir himlans tjusigt!

Idag var jag åtminstone hemma ganska tidigt från jobbet och lurade med mamma ut på promenad. C:a 25 grader i luften och otroligt vacker natur. Det är inte så konstigt att jag trivs rätt bra på Närkeslätten. När vi kom hem igen hade J-E lagt upp jordgubbar som jag åt tillsammans med ringlad honung, grekisk youghurt och hackade valnötter.

I skrivande stund underhålls jag ofrivilligt av min grannes raggarmusik (just nu spelas Bad moon rising, vilket förvisso är en bra låt) och omotiverade putsande och tvättande av hans sedan tidigare kliniskt rena bil.

Nu ska jag försöka få tag på min karl som har det oförskämt bra i det gotländska solskenet och käkar frulle i samma matsal som Maud Olofsson. Det ni.






Ps. Något ointressant är kanske att jag gick närmare 24 000 steg i torsdags, vilket även motsvarar 1,4 mil enligt min stegräknare. Jag klappar mig själv på axeln. Ds.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad therése är duktig :D jag klappar dig med på axeln

2009-07-06 @ 10:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0