NORA

Tre små gummor och glass i all ära. Jag tycker att det bästa med Nora är antik- och loppisbodarna och de små mysiga caféerna. S och jag har varit en tur till denna bergslagsidyll idag. Vi fick för oss att vi skulle äta den välkända och överskattade Noraglassen men var lite hungrigare än så och åt räkmackor som gjorde oss alldeles för mätta.


De två övre bilderna är från Nora och de undre från sjön intill S föräldrar.

Nu ska jag ge mig ut och kolla om sandalerna jag spraymålat har torkat. I detta fall går jag in hundraprocentigt för att ta tillvara på det jag har. Och mamma tillhandahöll ett par trevliga men flerfärgade sandaler och en sprayburk. Och jag vill ha svarta sandaler.

Och vet ni? Från och med imorgon arbetar jag på Cervera och inte DUKA. Och det ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0