KURRAGÖMMA

Jag har problem. Solen lockar mer än mina böcker och jag har svårt för att tygla mitt rastlösa jag. Försöker bota med kallt kaffe ur Filippa K-mugg. Fungerar inte. Det faktum att jag är extremsugen på frukt men inte har någon och inte heller kommer att handla någon eftersom jag snart lämnar Växjö gör inte saken bättre.

19,8 grader i skuggan. Och vad gör jag? Läser om en halv bok för att vår lärare är rudis. Bitter? Aningen.

Min motivation leker tydligen kurragömma med mig. Motivationstips välkomnas! 

Kommentarer
Postat av: Anna

gör som jag, tvinga dig iväg till bibblan eller skolan. då har du inget annat val än att plugga, eller så motiverar du dig själv med att plugga en timme, ta en liten (läs halvtimmes) rast. As bra, eller ännu bättre: se målet --> frihet, sommar och "ledighet" i tre månader. Det är värt en sista kraftansträngning. och det viktigaste av allt Ge dig f*n på att det ska gå! :D

2009-06-02 @ 12:20:51
URL: http://antzi.blogg.se/
Postat av: Emma

ursäkta men jag måste.. :P



"19,8 grader i suggan"? :P

2009-06-02 @ 13:47:12
URL: http://emmsilooo.blogg.se/
Postat av: elin

oavsett sugga eller skugga - skatta dig lycklig över sol o värme en dag som denna. knappa tio grader och regn i närke. usch! Igår var det närmare trettio och blå himmel....

2009-06-02 @ 16:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0