HÄLSOSAM PERIOD (MED STARK BETONING PÅ PERIOD)

Tro det eller ej men jag är inne i någon form av nyttig period. Äter mûsli med dinkelprylar i filmjölken, cyklar motionscykel på morgonen och drar med mamma ut på promenad på kvällen. Och imorgon ska jag till och med ta mig till simhallen och simma tillsammans med E. Tusen meter har vi planerat. Och jag anar att jag kommer förstå att jag faktiskt har muskler på kroppen efter det. Men kul ska det bli.

Ikväll kommer S hem till Örebro. Oj, vad jag har längtat!

Kommentarer
Postat av: elin

duktig du är! :) motionscykel på morgonen o allt - ja vi kommer bli möra, men samtidigt är det skönt o simma. ser mest fram emot bastuns värme just nu, sitter o fryser på hotellet. burr! ringer imorrn :D kram!

2009-06-11 @ 21:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0